Järvamaa tutvustab end sotsiaalmeedias

Merit Männi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti piimandusmuuseum Imaveres.
DMITRI KOTJUH, JÄRVA TEATAJA/SCANPIX
Eesti piimandusmuuseum Imaveres. DMITRI KOTJUH, JÄRVA TEATAJA/SCANPIX Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Eesti ametlikku turismiinfot tuvustava portaali Puhka Eestis Facebooki leht korraldab taas tutvustuskampaaniat, mille vältel antakse igal nädalal Facebooki konto hallata ühele Eesti maakonna turismiinfokeskusele.

Veebruaris tegi otsa lahti Ida-Virumaa, kellelt võtsid järje üle Valgamaa ja Pärnumaa. Käesoleval nädalal tutvustab oma turismivõimalusi ja põnevamaid sündmusi ning sihtkohti Järvamaa.

Nädalane haldus annab maakondadele võimaluse teha 5-7 sotsiaalmeedia postitust Eesti ühes suurimas sotsiaalmeedia kanalis. Puhka Eestis fännilehel on tänaseks rohkem kui 160 000 jälgijat. Kampaanian eesmärgiks on kaasata kohalikke turismiinfokeskusi veelgi enam oma kodukohtade ning maakondade turismiettevõtete tutvustamisel Eestimaa inimestele ja kutsuda neid piirkondi avastama.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles