Rongisõit Tallinna sisaldab endas endiselt asendusbusse

Kuido Saarpuu
, Järva Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tiit Reinberg / Järva Teataja

18. aprillil alustas Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kapitaalremonti Liiva–Rapla raudteelõigul. Remont kestab endiselt, mis tähendab Türilt pealinna minekul ka asendusbusside kasutamist. 

Remondi käigus vahetatakse välja või ehitatakse ümber kogu raudtee pealisehitis (ballast, rööpad ja liiprid), samuti remonditakse ülesõidu- ja ülekäigukohti, sildu ning truupe, lammutatakse viadukt Valdeku raudteeülesõidust umbes 800 meetri kaugusel Kiisa suunal. Saku, Aandu ja Lohu raudteeülesõit saavad täiendava automaatse foorisignalisatsiooni. Tööde tulemusel võib  ümberehitataval 45 km lõigul  suureneda sõidukiirus 120 km/h ning pikkrööbaste kasutuselevõtt vähendab müra ja vibratsiooni.

Reisijate huvidest lähtuvalt toimib tööpäeviti rongiliiklus täies ulatuses. Et seda võimaldada, teeb Edelaraudtee töid valdavalt öisel ajal. Rongiliiklus katkestatakse vaid nädalavahetusel, kui rongid asendatakse bussidega 30 järjestikuseks tunniks laupäeva hommikust pühapäeva pärastlõunani. 

Eesti Liinirongid AS on kaubamärgi Elron (www.elron.ee) all tegutsev riigile kuuluv ühistranspordiettevõte, mis pakub Stadler FLIRT elektri- ja diiselrongidega reisijaveoteenust kõigil Eesti siseriiklikel rongiliinidel. 2015. aastal saabus 98,46% diisel- ja 99,35% elektrirongidest lõppjaama õigel ajal. Elron plaanib 2016. aastal teenindada 6,6 miljonit reisijat. Ettevõttes on 306 töötajat.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles