Mootorid andsid jalgratastele enneolematu kiiruse

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kahest jalgrattast meisterdasid võrri Romet Luuk (vasakult), Sten Ivantšik, Rauno Pahapill ja Siim Poak (19). Mootorite ja raamide kallal nokitsesid teisedki Noorte Kotkaste Türi Hundi rühma liikmed.
Kahest jalgrattast meisterdasid võrri Romet Luuk (vasakult), Sten Ivantšik, Rauno Pahapill ja Siim Poak (19). Mootorite ja raamide kallal nokitsesid teisedki Noorte Kotkaste Türi Hundi rühma liikmed. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Kasutades ära hiinlaste oskust odavalt mootoreid toota, võtsid Kaitseliidu Järva maleva noorkotkad nõuks valmistada endale Rootsi päritolu sõjaväejalgrattast võrri, see on mootoriga jalgratta. Et tulem on ülistiilne, näitab juba ainuüksi tagatuli – Harley Davidsoni politseimootorrattalt pärit lambike.

Ihu ja hingega olid võrriprojekti juures toona noorkotkad, praegu ajateenijad Siim Poak (19) ja Romet Luuk. Mootorite ja raamide kallal nokitsesid Noorte Kotkaste Türi Hundi rühma liikmed, Siimu ja Rometi kõrval ka Rauno Pahapill, Kim Niitmäe, Karlis Hünninen ja hiljem liitus Sten Ivantšik tehnikaringis. Romet Luugi mäletamist mööda käis mõtte välja rühma pealik Margus Allik.

Mootorid on soetatud Noorte Kotkaste Järva maleva eelarve raha eest, osad tellitud Hiinast ja sõjaväejalgratas saadud Kaitseliidu Järva malevalt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles