Odava leiva aeg saab ümber

Anne Põder
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pilt on illustreeriv
Pilt on illustreeriv Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Tarbijatrendid näitavad, et üha rohkem inimesi eelistab tavalisele pakendatud saiale ja leivale suurema lisandväärtusega tooteid. Odava saia-leiva ajastu on tasapisi lõppemas.

Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnin ütles, et võrreldes viie aasta taguse ajaga müüb ettevõte praegu poole rohkem lisanditega leiba. «Erinevate kõrgemate tervislikkuse näitajatega, aga samas ka kõrgema hinnaga portsjontoodete osakaal müügis on samuti kasvanud ligi 40protsenti,» lisas ta.

«Kui 2011. aastal moodustasid lisandväärtusega tooted kaubavalikust vaid viiendiku, siis nüüd võib öelda, et üle kolmandiku toodetes on kõrge kvaliteedi ja rikkalike põnevate lisanditega,“ rääkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles