ÕpiVeski kutsub looma õpivara

Merit Männi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

ÕpiVeski programm kutsub õpetajaid, arendajaid ja kujundajaid looma hariduslikke arvuti- või telefonimänge, mida saaks ka koolitundides kasutada.

Programmi eestvedaja Angela Aderi sõnul on maailm pidevas muutumises, samuti muutuvad kool, õppimine ja õpilased. „Et robotite ja arvutitega konkureerida, vajame väga häid teadmisi ja mitmekesiseid oskusi. Digimeedia annab palju uusi võimalusi, kuid meie koolides napib kaasaegset eestikeelset õpivara,” märkis Ader.

Huvilised on oodatud esmalt 16. jaanuaril kell 16-17.30 Tartusse 3D kasvuhoonesse ideekorjele. Eriti oodatakse õpetajaid, kes praktikutena oskavad öelda, missugused mängud lastele meeldivad ja millest oleks ka õppetöös kasu. 20.-22. jaanuaril toimub samas kohas üritus „ Global Game Jam & Hackathon”. Arendusnädalavahetuse lõpus valitakse välja viis meeskonda, keda toetatakse kolme nädala jooksul oma prototüübi arendamisel, testimisel ning meeskonna loomisel. Seejärel valitakse välja kolm meeskonda, kes saavad idee lõplikuks väljaarendamiseks ning koolidele kättesaadavaks tegemiseks arendustoetust kuni 10 000 eurot. Juunis toimub uute mängude avalik tunnustamine ja mängimine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles