Väätsale kuulsust toonud lumememmede paraad püüab auhinda

Merit Männi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kuigi tänavusel talvel on lumega eriti kehvad lood ja eelmisel aastal Väätsale viiva kergliiklustee äärde püstitatud lumememmede uhket paraadi tõenäoliselt korrata ei õnnestu, on Väätsa rahval siiski võimalus eelmise aasta ettevõtmisest loorbereid lõigata, sest memmede paraad ja suvine kortermajade festival kandideerivad suhtekorralduse auhinnale.

Suhtekorralduse auhinna konkurss on Eesti kommunikatsioonisektori iga-aastane mõõduvõtmine, kus omavahel võistlevad aasta parimad PR-projektid ja kampaaniad. Konkurss on viimastel aastatel kujunenud Eesti kommunikatsioonipraktikute üheks kõige jälgitavamaks sündmuseks ning auhinnatud projektidest saanud valdkonna järgmise aasta trendiloojad. Mulluseid parimaid töid esitletakse 22. veebruaril Tallinnas Nordic Hotel Forumis saalitäiele kommunikatsiooniprofessionaalidele ja konkursi žüriile.

Suhtekorralduse auhinna avaliku ja kolmanda sektori parimate kategoorias kandideerivad lisaks Väätsa valla kampaaniale “Väärt paik nii suvel kui talvel” ka suvel Tallinnas peetud veteranide MM orienteerumises, kampaania «Trio to Rio», mis kajastas kolmikõdede Luikede teed olümpiamängude maratoni kvalifikatsiooninormi täitmiseni ja arhitektuurikonkurss Tallinnale kaasaegse peatänava loomiseks.

Konkursile laekus 19 tööd erasektori ning avaliku ja kolmanda sektori organisatsioonidelt ja lõppvõistlusele valis žürii välja 8 parimat kommunikatsiooniprojekti ja -kampaaniat. Hindajate sõnul on eranditult kõigi puhul on nähtav leidlikkus, lahenduse uudsus Eestis, eesmärgipärane tulemuslikkus, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavus suhtekorralduse headele tavadele.

Väätsa kavandit läheb pealinna tutvustama vallavanem Lauri Läänemets. «Päris hirmus tegelikult ju – ma pole mingi suhtekorraldaja ega seda õppinud, kuid peab nüüd nö nende keeles rääkima,» märkis ta.

2015. aastal kuulutati avaliku sektori preemia ja Grand Prix´i vääriliseks Esimene üle-eestiline avatud talude päev, mille algatus sündis Põllumajandusministeeriumi, Maamajanduse Infokeskuse ja Järvamaa Avatud Talude eestvedajate koostöös.

2016. aasta võitjad kuulutatakse välja 17. märtsil Kuldmuna auhinnagalal.

Väätsa valla kampaania “Väärt paik nii suvel kui talvel”

Eesti maapiirkondade omavalitsused on pidevas olelusvõitluses elanike pärast. Aastakümneid on peamiseks põhipingutuseks olnud elukeskkonna parendamine, seda peamiselt teenuste arendamise või ehitiste rajamise näol.

Väätsa valla 2016. aasta kampaania koosnes meie jaoks kahest suursündmusest – lumememmede paraad ja Kortermajade Festival. Väätsal elukeskkonna kujundamisel oleme aluseks võtnud Kalamaja, Uue- Maailma, Supilinna jt asumite populaarseks muutumise loogika – elukeskkonna väärtust tõstavad inimesed ja nende koostegemisest sündiv looming. See lähendab inimesi, suurendab usku kodukoha headusesse ning mitmete positiivsete algatuste korral paistab väljapoole ja muutub atraktiivseks elukoha valiku tegijatele. Peamised uued asukad maapiirkonda on noored, kelle pere hakkab üles kasvatama last ning elukoha valik tehakse lapse arenguvõimalusi silmas pidades ning kogukonna arenguperspektiive ja elujõulisust arvestades. Sellist elukeskkonda otsivad pigem haritud ja maapiirkonnas keskmisest paremal elujärjel olevad inimesed, kes elanikuna on iga omavalitsuse unistuseks.

Teise tegurina on korraldatud sündmuste kajastamine läbi teleuudiste tõstnud märgatavalt Väätsa elanike enesehinnangut, mis kajastub suureneva usuga tehtavasse ja oma kodukohta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles