Turismilehel kestab Järvamaa nädal

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erakogu

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Puhka Eestis Facebooki lehel kestab 26. märtsini Järvamaa nädal. Oma turismitooteid saab maakond tutvustada seitsme päeva jooksul 289 000 jälgijale, mis teeb Puhka Eestis Facebooki lehe väga suure auditooriumiga reklaamikanaliks sotsiaalmeedias.

Järvamaa turismiinfokeskus valis just selle nädala, sest nüüd on, millest Eestile rääkida. Esmaspäeval algas kevad ja Türi sai kevadpealinnaks.

Seitsmesse päeva on lisatud näiteid Järvamaast kui pulmade pidamise kohast, plaan on anda sõna meie külalistele, näidata, et Järvamaal saab hästi süüa, kutsuda vaatajaid selle aasta üritustele ning tekitada isu meie uute ja avatavate objektide järele. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles