Jaapani turule sisenejale tuleb kasuks kannatlikkus

Silvi Lukjanov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti piimaliidu ja E-Piima juhatuse esimees Jaanus Murakas rõõmustab, et juba üle aasta kleebitakse tootepakenditele üha rohkem hieroglüüfkirjas silte, ainuüksi Gouda juustu müüb ettevõte Jaapanisse 500 tonni.
Eesti piimaliidu ja E-Piima juhatuse esimees Jaanus Murakas rõõmustab, et juba üle aasta kleebitakse tootepakenditele üha rohkem hieroglüüfkirjas silte, ainuüksi Gouda juustu müüb ettevõte Jaapanisse 500 tonni. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Üle aasta Jaapanisse juustu müüva E-Piima juht Jaanus Murakas tunnistas, et jala ukse vahele saamine nõudis neilt küll parajalt kannatlikkust, kuid nüüd on müügitulu meeldiv kogeda.

Muraka selgitusel saadab E-Piim korrapäraselt juustupartiisid Jaapanisse juba üle aasta, kuid tee selleni nõudis kõigilt osapooltelt aega ja pikka meelt. «Jaapan on väga karmide kvaliteedinõuete ja veel karmima ärikultuuriga riik, kus pole lihtne midagi alustada, kuid eestlastele omase kannatlikkusega on meie näitel kõik võimalik,» ütles ta.

Kuigi E-Piim on turul ees tegutsemas, ei tasu Muraka ütlust mööda kiireid arenguid siiski oodata, sest kõike uuritakse aastaid ja väga põhjalikult.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles