Üle aasta Jaapanisse juustu müüva E-Piima juht Jaanus Murakas tunnistas, et jala ukse vahele saamine nõudis neilt küll parajalt kannatlikkust, kuid nüüd on müügitulu meeldiv kogeda.
Tellijale
Jaapani turule sisenejale tuleb kasuks kannatlikkus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Muraka selgitusel saadab E-Piim korrapäraselt juustupartiisid Jaapanisse juba üle aasta, kuid tee selleni nõudis kõigilt osapooltelt aega ja pikka meelt. «Jaapan on väga karmide kvaliteedinõuete ja veel karmima ärikultuuriga riik, kus pole lihtne midagi alustada, kuid eestlastele omase kannatlikkusega on meie näitel kõik võimalik,» ütles ta.