Gaasiauto järvalasest omanik peab otsima tanklat kaugemalt

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Margus Toomsalu 11 euroga 430 km
Margus Toomsalu 11 euroga 430 km Foto: Erakogu

Arvestades säästlikkust ja keskkonnaaspekti, on gaasiautoga sõitjad kindlad, et see on parim igapäevaliikur. Praegu tanklaid küll napib, aga näiteks türilane Rainer Eidemiller on valmis isegi kodus kaugemal tankimas käima.

Paide politseijaoskonna juht Margus Toomsalu on üks neist, kes vurab ringi surugaasi tarbiva, täpsemalt CNG-autoga Škoda Octavia.

Masina ostis ta pikki tööle- ja kojusõite (Toomsalu elab Pärnu külje all – toim) silmas pidades eelmise aasta jaanuaris. Seni on ta läbinud ligi 38 000 kilomeetrit probleemideta. «Kalkuleerisin ja leidsin, et sellise masinaga on majanduslikult kõige otstarbekam sõita,» põhjendas ta. «Bensiinimootoriga mudeli ja hübriid­auto (bensiin + CNG) hinnavahe võis olla 2000-3000 eurot. Gaasiauto maksab keskeltläbi sama palju kui diiselauto.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles