Kehvad ralliteed lõhkusid armutult autosid

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Gert Kull ja Toomas Keskküla.
Gert Kull ja Toomas Keskküla. Foto: Kuido Saarpuu/Järva Teataja

Eelmisel reedel ja laupäeval sõidetud Eesti autoralli-meistrivõistluste osavõistlust, Lyoness Lääne-Eesti Rallyt jäävad järvakatele meenutama ennekõike kehvad teed. Üks ekipaaž katkestas, teine jõudis läbi häda lõpuni.

Omas klassis neljanda ja absoluutarvestuses 19. kohaga lõpetanud Gert Kull (kaardilugeja Toomas Keskküla, võistlusmasin BMW M3) ütles, et eelmisest hooajast olid tal Haap­salu rallist head mälestused. «Lootsime näha samasuguseid teid ja olusid, aga kahjuks tuli pettuda,» lausus ta. «Kasutati väga kehvas seisus teid, mis lõhkusid tohutult autosid. Katsetasime seekord uue tootja rehve, mis ei osutunud heaks valikuks. Raske oli, aga jõudsime  lõpuni. Järgmise rallini on õnneks aega, ehk saab auto selleks ajaks jälle korda.»

Täpselt nagu mai lõpus sõidetud Harju rallil, oli Janar Lehtniit sunnitud katkestama ka Lääne-Eestis.  Protokolli märgiti põhjuseks käigukast, täpsemalt käigukasti korpus murdus pooleks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles