Hirm ajendas nõu küsima

Birgit Itse
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eile ennelõunal oli Paide teenindusbüroos paarkümmend inimest, kellest enamik soovis uuendada ID-kaardi sertifikaate. Seda saab teha ka pärast tänast veebiaadressil www.id.ee.
Eile ennelõunal oli Paide teenindusbüroos paarkümmend inimest, kellest enamik soovis uuendada ID-kaardi sertifikaate. Seda saab teha ka pärast tänast veebiaadressil www.id.ee. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Sel nädalal on Paidesse dokumente uuendama või kätte saama tulnud inimesed pidanud seisma järjekorras isegi kuni poolteist tundi.

Et kolmapäeval-neljapäeval ulatus järjekord vahepeal sõna otseses mõttes uksest välja, otsustas politsei- ja piirivalveamet (PPA), et Paide teenindussaal on erakorraliselt lahti ka kuu viimasel reedel ehk eile. Siis tuli järjekorras oodata keskmiselt 30-40 minutit.

Kella 11 paiku ootas teenindamist üle kümne inimese ja järgmise kümmekonna minuti jooksul sisenes veel mõni. Kui möödas oli esmane segadus, millise teema alt küll sertifikaate uuendama tulles number võtta, asusid inimesed rahulikult oma järge ootama. Valdavalt olid nad vanemad inimesed, kes olid kohale tulnud hirmust, et nende dokument enam laupäevast ei kehti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles