Kutsehariduskeskus reklaamib end Selli juustuga

Merili Nikkolo
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Selle nädala lõpus jõuab Järva tarbijate ühistu suurematesse kauplustesse Järvamaa kutsehariduskeskuse juust, mis küll kooli senisest rikkamaks ei tee, kuid toob tuntust Türist Narvani.

Pärast kuudepikkust kavandamist tuli eile lõpuks E-piima Põltsamaa meiereis liinilt kutsehariduskeskuse logo kandev juust ning kolm osapoolt – kool, E-piim ja Järva tarbijate ühistu said sõna otseses mõttes esimest korda maitsta oma töö vilja. «Lõhnab nagu juust,» tunnistas Järvamaa kutsehariduskeskuse direktor Rein Oselin esimest juustupakki avades.


Hiljem lisas ta, et lõigata on seda hea. Tunnustavaid sõnu laususid teisedki maitsjad.
Toode sai nimeks Selli juust, mis Oselini selgitusel viitab sellele, et koolis alles sirguvad tulevased meistrid.

Juust jõuab poodidesse 250grammiste pakkidena. E-piima juhatuse esimees Jaanus Murakas märkis, et toode kuulub poolkõvade juustude kategooriasse. «See on edami tüüpi ehk siis selline juust, mida eestlased on harjunud hommikul võileivale lõikama,» täpsustas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles