E-Piim toetab kuni 3000 euroga laste huvitegevust

Foto on illustratiivne

FOTO: Peeter Langovits / Postimees

Juulikuus viib E-Piim läbi üleriikliku heategevuskampaania annetades iga ostetud juustu- ja võipaki pealt kümme senti laste spordi- ja vaba aja veetmise võimaluste arendamiseks. Taotlusi saab esitada veebiankeedi teel.

E-Piima juhatuse esimehe Jaanus Muraka sõnul loodetakse juustusõprade abiga heategevuseks koguda kümneid tuhandeid eurosid. “Selleks, et lapsed nutiseadmete kõrval ka palli- ja pillimängu ära ei unustaks, peame me ise selleks rohkem võimalusi looma,” selgitas Jaanus Murakas, kelle sõnul saab lastesõbralikke projekte välja pakkuda igaüks. Oma idee laste vaba aja veetmise võimaluste parandamiseks saab esitada aadressil epiim.ee/kampaania

Suur heategevuskampaania viiakse ellu koostöös MTÜ-ga Koos Laste Heaks. Eelistatakse projekte, millel on püsiv väärtus ning mis lastele tõepoolest meeldivat ajaviidet pakuks. Lõpliku valiku projektide vahel teeb žürii, kuhu kuuluvad ka näitleja Elle Kull ja laulja Hanna-Liina Võsa.

Tagasi üles