Järvamaa ettevõtetest on üks aktiivsemaid Facebooki (FB) kasutajaid ja suurima sõprade hulgaga ettevõte Pizzakiosk.
Facebook aitab äri ja Järvamaad tutvustada
Selgitamaks, kui hea turunduskanal FB pitsamüügis on, riputas Pizzakiosk teisipäeval kell 13 üles teate, et esimene klient, kes jõuab Paide kesklinnas asuvasse kioskisse ja ütleb märgusõna «Järva Teataja», saab omal valikul tasuta suure pitsa.
Esimene FB kasutaja jõudis kesklinna täpselt viie minutiga.
Maikel Jätsa selgitas, et oli kodus haige, kui Viisus elav sõber andis MSNi kaudu teada, et Pizzakiosk annab ühele inimesele tasuta pitsa. «Panin ruttu riidesse ja sõitsin autoga siia, kuid kartsin, et keegi jõuab ikka ette,» ütles ta.
Jätsa meelest oli ta kiireim seetõttu, et suur hulk FB kasutajaid on kooliõpilased, kes istusid sellal klassiruumis.
Pizzakioskis IT-valdkonnaga tegelev Roland Nemeth on rahul, et kioskil on Facebookis üle 1200 sõbra. «Olen Facebookis tegutsenud umbes kolm aastat ja kui algul suhtlesin üksnes sõpradega, siis ühel hetkel sain aru, et seda keskkonda saab ka äri reklaamimiseks kasutada,» selgitas ta.