Facebook aitab äri ja Järvamaad tutvustada

Tiit Reinberg
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maikel Jätsa tõestas, et Facebooki vahendusel levib teave nagu kulutuli. Tema oli teistest kiirem ja võis seetõttu lasta pitsal hea maitsta.
Maikel Jätsa tõestas, et Facebooki vahendusel levib teave nagu kulutuli. Tema oli teistest kiirem ja võis seetõttu lasta pitsal hea maitsta. Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Järvamaa ettevõtetest on üks aktiivsemaid Facebooki (FB) kasutajaid ja suurima sõprade hulgaga ettevõte Pizzakiosk.

Selgitamaks, kui hea turunduskanal FB pitsamüügis on, riputas Pizzakiosk teisipäeval kell 13 üles teate, et esimene klient, kes jõuab Paide kesklinnas asuvasse kioskisse ja ütleb märgusõna «Järva Teataja», saab omal valikul tasuta suure pitsa.

Esimene FB kasutaja jõudis kesklinna täpselt viie minutiga.
Maikel Jätsa selgitas, et oli kodus haige, kui Viisus elav sõber andis MSNi kaudu teada, et Pizzakiosk annab ühele inimesele tasuta pitsa. «Panin ruttu riidesse ja sõitsin autoga siia, kuid kartsin, et keegi jõuab ikka ette,» ütles ta.


Jätsa meelest oli ta kiireim seetõttu, et suur hulk FB kasutajaid on kooliõpilased, kes istusid sellal klassiruumis.


Pizzakioskis IT-valdkonnaga tegelev Roland Nemeth on rahul, et kioskil on Facebookis üle 1200 sõbra. «Olen Facebookis tegutsenud umbes kolm aastat ja kui algul suhtlesin üksnes sõpradega, siis ühel hetkel sain aru, et seda keskkonda saab ka äri reklaamimiseks kasutada,» selgitas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles