Oktoobri keskel kirjutas Järva Teataja Särevere vanast maanteesillast, mille saatus pole kuigi roosiline. Kui esmalt katsetasid teadlased silla kandevõimet kuni 290tonnise rauakoormaga, siis lammutamisest järele jäävad talad lähevad lõhkamispraktikaks pioneeride kätte.
Särevere silla lammutamiseks lasti kõlekülmas käiku rasketehnika
Reedesel kõlekülmal päeval oli Särevere-Türi teelõigu vana sillal käimas esimesed lammutustööd, täpsemalt kooriti ekskavaatoriga sillalt asfaltikihti. Kohal oli suurem hulk mehi ja rasketehnikat.
1. jalaväebrigaadi teabeohvitseri ülesannetes olev Sander Mändoja on Järva Teatajale öelnud, et silla täpne lammutamiskuupäev on veel lahtine, aga ilmselt peaks see jääma jaanuari esimesse poolde. «Kõik detailid veel kinnitatud ei ole, aga üldiselt peaks tegevus välja nägema järgmiselt: sild demonteeritakse, transporditakse keskpolügoonile ning seal õhitakse,» sõnas ta.
Maanteeameti Ida regiooni ehitusvaldkonna juht Anti Palmi on selgitanud, et kui kaitseväelased on sillast üle käinud, siis kõik, mis üle jääb, läheb keskkonnaagentuuri käsutusse. «Keskkonnaagentuuril on plaan sillasammaste külge oma aparatuur kinnitada, et teha kõikvõimalikke vooluhulkade mõõtmisi,» teadis ta öelda. «Kõik, mis lõppkasutuseks vajalik ei ole, lammutatakse.»