Tutvu, milliseid automarke eelistavad ettevõtjad

Silvi Lukjanov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Erakogu

Ettevõtted on üha rohkem muutmas lähenemist enda ettevõtte autoparki, kasutada soovitakse võimalikult häid ja mugavaid lahendusi.   

Täisteenusliisingu- ja autorendiettevõtte AVIS Eesti müügi- ja turundusjuhi Villi Tõldi sõnas, et nii Eesti kui ka Baltikumi ettevõtjad eelistavad oma autopargis näha peamiselt kolme marki autosid: Volkswagenit, Toyotat ja Škodat.

Põhjustena toob Tõld välja, et samad margid on ka kohalikes automüügi edetabelites ja see näitab usaldust neile brändidele.   Samuti on rahvusvahelistel firmadel tihtilugu juba peakontorite poolt kehtestatud konkreetsed kriteeriumid ettevõtete autodele ning kõige sagedasem nö ette antud kriteerium on tavaliselt konkreetne CO2 näitaja. „Samuti vaatavad siinsed ettevõtjad näiteks autode läbisõitu ja mootori tüüpi ehk kes on seni eelistanud diiselmootoriga sõidukit, see pigem soovib seda ka oma ettevõttes näha. Lisaks on ka neid, kes on nö katsetamas, et millised margid tema ning ettevõtte vajadustega kõige paremini sobivad,” selgitas Tõld.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles