Kogenud õpetaja leidis lahenduse kakskeelsete laste õpiraskustele

Silvi Lukjanov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Teise kooliastmesse jõudnud lastel on raskusi sõnavaraga, mida nad kohtavad ajaloos, loodusainetes või kohustuslikus kirjanduses.

Ligi 40 aastat õpetajaametit pidanud Maie Itse täheldas, et probleem on eriti suur lastel, kes räägivad kodus üht ja koolis teist keelt, aga raskusi loetust aru saamisel on ka eesti keelt emakeelena kõnelevatel noortel.

Probleemi on ta püüdnud lahendada juba teist aastat viies omavahel õppekäikudel kokku eri vanuses noored. Projekti "Avastame Eestimaad" raames läbisid alates esmaspäevast ligi 40 last  nii kakskeelsetest kui ka ainult eesti keelt rääkivate peredest Eesti seitset maakonda: Pärnu-, Viljandi-, Tartu-, Valga-, Jõgeva-, Järva-ja Harjumaad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles