Nooruslik korteriomanik saab oma kortermaja asjadega kursis olla sama kiiresti kui suhelda suhtlusvõrgustikes. Sellist võimalust pakub Kvatro Kinnisvarahalduse uus klienditeenindusprogramm, kus vastused küsimustele on kas mobiilis või arvutis vaid ühe klõpsu kaugusel.
Tellijale
Nooruslik korteriomanik eelistab rahakasutust uurida telefonist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paides Mündi tänavas kortermajas elav Margit Virkoja sõnas, et selline internetipõhine lahendus ka kortermajades oli vaid aja küsimus ja praegusel internetiajastul asjade tavaline käik. «Muidugi on nii palju lihtsam, kui saan just siis, kui mul on aega, uurida kortermaja rahaasju. Isegi kui olen parasjagu Tartus,» lausus ta.