Nooruslik korteriomanik eelistab rahakasutust uurida telefonist

Silvi Lukjanov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kvatro Kinnisvarahalduse OÜ haldusjuht Egon Oraste tutvustab Paides Mündi tänava kortermaja elanikele Margit Virkojale (vasakul) ja Lii Virkojale, mida kõike pakub nende uus klienditeenindusprogramm.
Kvatro Kinnisvarahalduse OÜ haldusjuht Egon Oraste tutvustab Paides Mündi tänava kortermaja elanikele Margit Virkojale (vasakul) ja Lii Virkojale, mida kõike pakub nende uus klienditeenindusprogramm. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Nooruslik korteriomanik saab oma kortermaja asjadega kursis olla sama kiiresti kui suhelda suhtlusvõrgustikes. Sellist võimalust pakub Kvatro Kinnis­varahalduse uus klienditeenindusprogramm,  kus vastused küsimustele on kas mobiilis või arvutis vaid ühe klõpsu kaugusel.

Paides Mündi tänavas kortermajas elav Margit Virkoja sõnas, et selline internetipõhine lahendus ka kortermajades oli vaid aja küsimus ja praegusel internetiajastul asjade tavaline käik. «Muidugi on nii palju lihtsam, kui saan just siis, kui mul on aega, uurida kortermaja rahaasju. Isegi kui olen parasjagu Tartus,» lausus ta.

Kuigi uus programm vajab tutvumisaega, usub ta, et käib selles õige varsti vaat et sama tihedalt kui mõnes teises suhtlusvõrgustikus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles