Tehnoloogilised uuendused hõlbustavad Türi-Viljandi raudtee ehitust

Tiit Reinberg
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Türi-Viljandi raudteelõigu ehitusel kasutatakse mitut tehnoloogilist uuendust, näiteks pole Eestis kunagi varem maha pandud 50-meetriseid relsse.

52 kilomeetri pikkuse raudteelõigu lammutamist alustati 7. aprillil. Tänaseks on üle poole vanast teest üles võetud ja neli esimest kilomeetrit uut teed juba mahagi pandud. Raudtee ehitamine on logistiliselt keeruline ettevõtmine, sest betoonliiprid toodi Poolast, relsid Hispaaniast ja killustik Norrast, vahendas "Aktuaalne kaamera".


Go Track OÜ juhatuse liige Aivar Terve sõnul on ehituse suurimaks tehnoloogiliseks uuenduseks rööpa paigaldusrong, mis paigaldab teele asetatud liipritele rööpad. Rööpmepaigaldusrong toodi kohale Soomest, põhjanaabrid aitavad seda masinat ka käigus hoida.


Go Track alustas ettevalmistusi raudtee ehituseks juba möödunud aastal, kui varuti vajalikke materjale ja valmistati ette või ehitati ise valmis tööks vajalik tehnika.


Rööbaste liitekohad keevitatakse kokku, nii tagatakse sujuvam liiklus. Töödega ollakse peatöövõtja kinnitusel graafikus, mis tähendab seda, et juba jõulude ajal saab taas rongiga Tallinnast Viljandisse sõita. (ERR Uudised)
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles