Türi-Viljandi raudteelõigu ehitusel kasutatakse mitut tehnoloogilist uuendust, näiteks pole Eestis kunagi varem maha pandud 50-meetriseid relsse.
Tehnoloogilised uuendused hõlbustavad Türi-Viljandi raudtee ehitust
52 kilomeetri pikkuse raudteelõigu lammutamist alustati 7. aprillil. Tänaseks on üle poole vanast teest üles võetud ja neli esimest kilomeetrit uut teed juba mahagi pandud. Raudtee ehitamine on logistiliselt keeruline ettevõtmine, sest betoonliiprid toodi Poolast, relsid Hispaaniast ja killustik Norrast, vahendas "Aktuaalne kaamera".
Go Track OÜ juhatuse liige Aivar Terve sõnul on ehituse suurimaks tehnoloogiliseks uuenduseks rööpa paigaldusrong, mis paigaldab teele asetatud liipritele rööpad. Rööpmepaigaldusrong toodi kohale Soomest, põhjanaabrid aitavad seda masinat ka käigus hoida.
Go Track alustas ettevalmistusi raudtee ehituseks juba möödunud aastal, kui varuti vajalikke materjale ja valmistati ette või ehitati ise valmis tööks vajalik tehnika.
Rööbaste liitekohad keevitatakse kokku, nii tagatakse sujuvam liiklus. Töödega ollakse peatöövõtja kinnitusel graafikus, mis tähendab seda, et juba jõulude ajal saab taas rongiga Tallinnast Viljandisse sõita. (ERR Uudised)