Paide pitsakett tungib uutele välisturgudele

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pizzakiosk.
Pizzakiosk. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Paidest välja kasvanud kodumaine pitsakett OÜ Pizzakiosk alustab sel aastal tütarfirma kaudu äri Soomes, lisaks hakatakse ettevalmistusi tegema Läti ja Rootsi turule sisenemiseks.

Pizzakioski frantsiisiketil oli Eestis möödunud aasta lõpu seisuga 28 müügikohta üle Eesti. Frantsiisitegevus tähendab seda, et ettevõte ei opereeri müügikohti ise, vaid otsib üle Eesti ettevõtjaid, kes tahavad nende kaubamärki kasutades kioski avada.

Lisaks frantsiisitasudele teenib Pizzakiosk raha hulgikaubanduse pealt ehk nad varustavad kioskeid tooraine ja muu vajalikuga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles