Tellijale
Analüüs: kriisis perefirma tegi arvukalt vigu (3)
Vaevalt on palju neid, kes naudiksid negatiivsete sõnumite edastamist. Võib oletada, et isegi masohhistid, kes toimetavad magamistubades omasoodu, eelistavad avalikkuses pigem positiivsete sõnumite edastamist. Sellel on ka väga selge põhjus: kõik see 50 halli varjundi temaatika on mäng, kuid see, mis toimub avalikkuses, on päris elu.
Päris elus ei saa aga alati vaid positiivseid sõnumeid edastada, sest juhtuvad kriisid, mis on sellesama päris elu osa. Seda võib nimetada ka äririskiks. Näiteks iga meediaväljaanne peab olema valmis selleks, et ajakirjanik toodab juhusliku tunde ajel totaalset jama, ja toiduainetööstus valmis selleks, et midagi juhtub nende toodetega, mida inimesed söövad.