/nginx/o/2009/04/06/159103t1h25d3.jpg)
Läinud laupäeval 18. sünnipäeva tähistanud Marke rõivapood langetas tähtpäeva puhul kogu kauba hinda 50 protsenti.
Läinud laupäeval 18. sünnipäeva tähistanud Marke rõivapood langetas tähtpäeva puhul kogu kauba hinda 50 protsenti.
Marke müügijuht Üllar Rüüt tunnistas, et suur hinnasula tasus ennast ära, sest rahvast käis poes palju ja võrreldes tavapäevaga osteti kaupa poole rohkem.
Rüüt tunnistas, et kliendid on nii hinnatundlikuks läinud, et väiksema hinnaalandusega on raske inimeste tähelepanu tõmmata. «20-30 protsendine allahindlus ei meelita enam kedagi poodi,» lisas ta.
Viimasel ajal on suurte hinnakampaaniatega silma paistnud ka siinne suurim kaupleja Järva tarbijate ühistu (JTÜ). Kuidas need kampaaniad on käivet mõjutanud, selgitab homse Järva Teataja majandusleheküljel JTÜ juhatuse esimees Tõnu Uibopuu. (JT)