30-protsendine allahindlus enam poodi ei meelita

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiit Reinberg
Copy
Artikli foto
Foto: Tiit Reinberg

Läinud laupäeval 18. sünnipäeva tähistanud Marke rõivapood langetas tähtpäeva puhul kogu kauba hinda 50 protsenti.


Marke müügijuht Üllar Rüüt tunnistas, et suur hinnasula tasus ennast ära, sest rahvast käis poes palju ja võrreldes tavapäevaga osteti kaupa poole rohkem.

Rüüt tunnistas, et kliendid on nii hinnatundlikuks läinud, et väiksema hinnaalandusega on raske inimeste tähelepanu tõmmata. «20-30 protsendine allahindlus ei meelita enam kedagi poodi,» lisas ta.

Viimasel ajal on suurte hinnakampaaniatega silma paistnud ka siinne suurim kaupleja Järva tarbijate ühistu (JTÜ). Kuidas need kampaaniad on käivet mõjutanud, selgitab homse Järva Teataja majandusleheküljel JTÜ juhatuse esimees Tõnu Uibopuu. (JT)

Märksõnad

Tagasi üles