«Kindlasti ei ole me mainitud liinide sulgemise otsuseid teinud kerge südamega. Oleme kaalunud erinevaid lahendusi ning analüüsinud liine, täitumust ja väljumisi,» selgitas liinide sulgemise otsust SEBE juhatuse esimees Kuldar Väärsi. Ta lisas, et ettevõte on püüdnud aastate jooksul säilitada nii senist liinivõrku kui ka lisanud uusi liine ning liinidele vastavalt reisijate vajadustele täiendavaid peatusi.
«Paraku on selles liinivõrgus väljumisi, mille reisijate hulk on äärmiselt tagasihoidlik ning sellest tulenevalt ei kata tulu läbisõidu kohta bussiliiniga seotud kulutusi,» tõdes bussifirma juht. Ta selgitas, et Eestis peavad kaugliinibussid katma kõik oma kulud piletitulust ning riik toetust juurde ei maksa. «Näiteks liinil 885 on bussis keskmiselt kümmekond reisijat ning piletitulu läbitava kilomeetri kohta vähem kui 50 senti, mis paraku ei kata isegi bussijuhi palga- ning kütusekulusid,» tõi ta näite.