Töötukassa kõnekeskustesse saab helistada tasuta läbi Skype'i

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Merili Nikkolo
Copy
Artikli foto
Foto: Toomas Huik Postimees

Augustis avati 20 töötukassa büroos kõnekeskused. Kõnekeskused on avatud töötukassa klienditeenindusaegadel E,K,N 8.15-16.00; T 8.15-17.30 ja R 8.15-12.00. Kõnekeskustesse saab tasuta helistada läbi Skype’i, valides vastava maakonna Skype’i aadressi.
Järvamaal on kõnekeskuse number 385 9160 ja Skype`i aadress tkjarva.

Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse, et tagada parem klienditeenindus ning vajadusel võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise või haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta. Salvestusi säilitatakse 60 päeva.

Üldistes töötukassat puudutavates küsimustes saab jätkuvalt pöörduda töötukassa infotelefonile 15501 (lauatelefonilt tasuta, Skype’st valida: tootukassa). Kirjalikult saab oma küsimuse või ettepaneku edastada kodulehe vormi kaudu: http://www.tootukassa.ee/index.php?id=12621.

Tagasi üles