/nginx/o/2009/11/04/260778t1h62ea.jpg)
Tänane
kirjutab, et sotsiaalministeeriumil puudub senini toimiv tagavaravariant, kuidas müüa digitaalselt välja kirjutatud ravimeid, kui apteekri ID-kaardiga tekib probleem.
Tänane
kirjutab, et sotsiaalministeeriumil puudub senini toimiv tagavaravariant, kuidas müüa digitaalselt välja kirjutatud ravimeid, kui apteekri ID-kaardiga tekib probleem.
„Kui ma olnuks apteegi ainus töötaja, tulnuks pood kinni panna, et Tallinna uue ID-kaardi järele minna," rääkis oma kogemusest Paide Vee tänava apteegi juhataja Kai Kimmel. Tema ID-kaart lõpetas keset tööpäeva ootamatult toimimise, abi polnud ka kiibi puhastamisest. Kuna ravimimüük teise proviisori ID-kaardiga on mõeldamatu, tuli kogu apteegi töö ümber korraldada, et Kimmel saaks sõita Tallinna uut ID-kaarti taotlema. Muid variante pole.
„Järjekordne läbimõtlemata küsimus digiretsepti juures," nentis Eesti apteekrite liidu peaproviisor Kaidi Sarv Paide juhtumit kommenteerides.