Vigane ID-kaart tekitas apteegis segadust

Tiit Reinberg
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kai Kimmel
Kai Kimmel Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Tänane

Eesti Päevaleht

kirjutab, et sotsiaalministeeriumil puudub senini toimiv tagavaravariant, kuidas müüa digitaalselt välja kirjutatud ravimeid, kui apteekri ID-kaardiga tekib probleem.

„Kui ma olnuks apteegi ainus töötaja, tulnuks pood kinni panna, et Tallinna uue ID-kaardi järele minna," rääkis oma kogemusest Paide Vee tänava apteegi juhataja Kai Kimmel. Tema ID-kaart lõpetas keset tööpäeva ootamatult toimimise, abi polnud ka kiibi puhastamisest. Kuna ravimimüük teise proviisori ID-kaardiga on mõeldamatu, tuli kogu apteegi töö ümber korraldada, et Kimmel saaks sõita Tallinna uut ID-kaarti taotlema. Muid variante pole.


„Järjekordne läbimõtlemata küsimus digiretsepti juures," nentis Eesti apteekrite liidu peaproviisor Kaidi Sarv Paide juhtumit kommenteerides.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles