Mäo möödasõit toob liiklusse muudatusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Repro

Algav suvi toob Mäo möödasõidu ehitusel kolm suuremat liikluskorralduse muudatust, millest esimesega tuleb harjuda juba selle kuu lõpus.

Mäo möödasõidu ehitaja Nordecon Infra ASi projektijuht Madis Padu ütles, et liikluskorralduse esimene uuendus suunab Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee Mäod läbivad liiklusvood ümber uuele trassile.

Esialgu on avatud neljarealise tee üks suund ehk tee jääb algul kaherealiseks. «See tähendab, et Tallinna poolt tulijaid, kes Tartu poole sõidavad, ei keera enam Pärnu–Rakvere maanteele, vaid sõidavad otse üle praeguse ajutise ristmiku,» selgitas Padu.

Teine uuendus jääb juunisse, kui Rakvere–Pärnu suunaline liiklus hakkab kulgema üle uue Mäo viadukti kuni Mäo keskuseni ning sealt ümber kolmnurga tipu tagasi praeguse ajutise ringristmikuni.

Padu märkis, et Tallinna–Tartu suunal liiklejale ei muutu sellega seoses midagi, kuid Pärnu–Rakvere või Pärnu–Tartu suunal liiklejal tuleb teha väike siksak. «Paide poolt tulija keerab pärast Sillaotsat praegusest ajutisest ringteest paremale ja Mäo keskusse jõudes ei sõida mitte otse Tartu suunas, vaid teeb järsu pöörde vasakule, ületab uue Mäo viadukti ja keerab ajutisest Mäo ristmikust paremale Tartu peale,» selgitas ta.
Viidad aitavad orienteeruda

Viimane suurem samm liikluskorralduses on Pärnu–Rakvere suunalise liikluse juhtimine uuele trassile suve lõpul.
Selleks ajaks on liikluseks avatud kõik selle ehitusprojektiga rajatavad lõigud.

Märksõnad

Tagasi üles