Lehetellija küsib: miks ei ole kontolt raha maha läinud?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Järva Teataja
Copy
Foto: Tiit Reinberg / Järva Teataja

Mitmed tellijad on helistanud Järva Teataja toimetusse ja öelnud, et neil ei ole raha kontolt lehetellimuse eest maha läinud ning tunnevad muret, kas nad nüüd lehte ei saagi.

Pöördusime Express Posti poole selle murega ja sealt tuli järgnev vastus: «Tehniliste probleemide tõttu võib esineda häireid 5.12 ja 6.12 maksepäevaga e-püsimakselepingu alusel lehetellimuse rahade laekumistega. Maksete automaatne sooritamine toimub esimesel võimalusel. Palume varuda kannatust, tegemist on suure süsteemse muudatusega ja anname endast parima probleemi lahenemisel.»

Ühinenud Ajalehtede levitoimetaja Anneli Ojatamm selgitas, et kuna otsekorralduslepingult e-püsimakselepingule üleminek on suur ja keeruline töö ja süsteemide vaheliste andmehulkade maht on väga suur, on kahjuks tekkinud mõningaid tõrkeid süsteemide suurepärasel toimimisel.

Kui (endise nimega otsekorralsuslepinguga) lehetellija märkab oma pangakontol, et makse ei ole toimunud, siis muretsemiseks ei ole veel põhjust. Kindlasti saavad kõik e-arvete maksed teostatud päev või kaks hiljem. Eraldi makseid ei ole tarvis netipangas teostama hakata.


 

Tagasi üles