Pangakaardid saadetakse postiga koju

Merit Männi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tiit Reinberg / Järva Teataja

Alates märtsist saavad Swedbanki kliendid tellida pangakaardi koju posti teel. Teenus kehtib esialgu ainult aeguvate kaartide uuendamisel ja on Eesti piires tasuta. Esmaseid kaarte väljastab ja kaarte asendab endiselt pangakontor.

Swedbanki jaepanganduse divisjoni juhi Ulla Ilissoni ütlust mööda teeb pangakaartide kojusaatmine kliendile aegunud kaardi asendamise märgatavalt mugavamaks. „Järjest rohkem kliente eelistab suhelda pangaga internetipanga vahendusel, mistõttu pangakontorite külastuste arv on kahanenud viimase kolme aasta jooksul 7%. Seejuures kasvab internetipanga kasutajate osa kiiresti, kõige kiiremini seenioride seas, suurenedes viimase kolme aasta jooksul 6,6%. Arvestades selle suundumusega, muudame ka igapäevatoiminguid nii, et lihtsad asjad saaks korda ajada pangakontorisse tulemata,“ lausus Ilisson.

Ta lisas, et pangakontor jääb järjest rohkem isiku tuvastamist nõudvate olukordade, keerulisemate küsimuste lahendamise ja nõustamise tarbeks. Tulevikus kaalub pank ka esmakaartide väljastamist ja kadunud või rikutud kaartide asendamist posti teel.

Pangakaardi saavad postiga koju tellida internetipanga kasutajad. Valides kaardi kättesaamise viisiks „Posti teel“, saadab pank uuendatud kaardi kontaktandmetes olevale aadressile lihtkirjana. „Kaardi saab ka välismaale tellida, kuid sel juhul on teenus tasuline,“ lisas Ilisson.

Pärast uuendatud kaardi kättesaamist tuleb see internetipangas kasutamiseks aktiveerida 30 päeva jooksul pärast vana kaardi aegumist. Esialgu jääb kehtima eelmise kaardi PIN-kood, mida saab hiljem automaadis muuta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles