Pangapunkti avamine klientide arvu vähenemist ei peata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Järva Teataja
Copy
Artikli foto
Foto: Margus Ansu

Swedbank otsustas suvel säilitada füüsilise pangateenuse asulates, kus oli kavas pangakontorid sulgeda ning avada nende asemel pangapunktid. Panga esindajate sõnul aga see lahendus oluliselt klientide arvu kahanemist peatanud pole.

Swedbanki jaepanga juhi Ulla Ilissoni sõnul on kootöös omavalitsustega avatud pangapunktid töötanud pea kaks kuud ning esmased tulemused on käes. „Meie augustikuu statistika näitab, et kliendid leidsid omavalitsuste ruumides tegutsevad pangapunktid kiiresti üles. Siiski kahaneb klientide arv jätkuvalt, mis viis ka esmase otsuseni pangakontorid neis asulates üldse sulgeda. Augustikuus külastas pangapunkte kokku veidi enam kui 1800 inimest üle Eesti, mida on 40% vähem kui samades asulates asunud kontoreid külastanute arv juunis,“ rääkis Ilisson ja prognoosib, et septembris on kahanemine jätkunud.

Sularahatehinguid pangapunktides teha ei saa ja see on võrreldes varasemate pangakontoritega suurim erinevus. „Ehkki 98% kõigist sularahatehingutest toimub juba täna masinate vahendusel, saame aru, et on inimesi, kelle jaoks see tähendab olulist harjumuste muutmist ja kes vajavad sealjuures abi. Pangapunktide töötajad abistavad igati kõiki inimesi, kes vajavad tuge sularahaautomaatide kasutamisel. Saime sellele suve jooksul ka kinnitust, kui eelkõige seeniorkliendid,pöördusid meie töötajate poole ning palusid abi masinate kasutamisel,“ märkis Ilisson.

Tagasi üles