Eesti Post jääb Järvamaa postipunktide teenusega rahule

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Birgit Itse
Copy
Peetri postkontor. Laste joonistused.
DMITRI KOTJUH, JÄRVA TEATAJA/SCANPIX
Peetri postkontor. Laste joonistused. DMITRI KOTJUH, JÄRVA TEATAJA/SCANPIX Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Eesti Postil on Järvamaal neli tegutsevat postipunkti. Ettevõtte kommunikatsioonijuht Kadri Tonka kinnitas, et koostöö sujub kõigi postipunktidega ning suuri probleeme pole olnud.

"Üldiselt ongi nii, et raamatukogudes asuvad postipunktid töötavad väga hästi, sest seal on rahulikum ja teenuse osutamiseks rohkem aega, raamatukogutöötajad on sõbralikud ja asjalikud, harjunud asju hoidma ja neid kiirelt üles leidma, nad tunnevad kohalikke inimesi ja neil on rohkem aega ka niisama juttu puhuda ja kliendi vajadused sel moel paremini välja selgitama," selgitas Tonka.

Ta lisas, et just raamatukogude puhul on märgatav postipunktiteenuse hea kvaliteet.

Tagasi üles