Täna ennelõunal oli Mäo liiklussõlmes liiklus osaliselt suletud, sest peeti ehituse valmimise pidu.
Mäo liiklussõlme ehitus tegi ajalugu
Maanteeameti ja ehitaja Nordecon Infra esindajad rõhutasid avamisel, et tegemist on ajaloolise objektiga, sest Eestis pole varem nii suurt objekti ühel ajal projekteeritud ja ehitatud.
Samuti on esimest korda kasutatud täiteks graniitkillustikku ja rajatud riigi esimene paekivist müratõke.
Riigi esindajad tänasid ehitajat õigel ajal lõppenud tööde eest, kuid tunnistasid, et kerge see polnud, sest ilmnes üllatusi.
TEAVE
Mäo ümbersõit algab Tallinna–Tartu maantee 85. kilomeetrilt, mis jääb Kükita ja Tarbja vahele, ning lõpeb rohkem kui kuus kilomeetrit Tartu poole Mäo ja Mäeküla vahel. Uus tee on vanast 600 meetrit lühem ja peaks vähendama sõiduaega poolteise minuti jagu.
6,4kilomeetrine lõik on ehitatud neljarajaliseks esimese klassi maanteeks koos eraldusribaga.
Lisaks Mäo ümbersõidule uuendati ka 2,3 kilomeetrit Pärnu–Rakvere maanteed.
Ehitustööd maksid 475 400 100 krooni.