Tehniline rike tõi klientide pangakontodele makstud raha tagasi

FOTO: Tiit Reinberg / Järva Teataja

Kaardikeskus Nets Estonia on Swedbankile ja SEBle esitanud ekslikud andmed ülekannete kohta, mistõttu perioodil 15.–17. september tehtud maksete info võib olla ekslik ning klientide kontole on laekunud või sealt maha arvestatud ekslikud summad.

Tellijale

Probleem tekkis makseterminalide ja maksekeskuse vahelistest probleemidest; kaardikeskus Nets Estonia on edastanud pankadele vale faili, selgitas SEB pressiesindaja BNSile. "Kui on teada, et olete selle summa eest kaupa saanud, siis ei tasu vahendeid ära kasutada, kuna probleemide kõrvaldamisel tagastatakse raha kaupmehele, kellele need kuuluvad," lausus ta.

Pressiesindaja kinnitas, et klientidele, kes said teateid ekslikest tagasimaksetest mobiiltelefonile tellitud tasule teavitussüsteemi kaudu, hüvitatakse tehtud summad. Probleemsed on vähemalt 15. ja 17. septembril tehtud tehingud.

Tagasi üles