Tehniline rike tõi klientide pangakontodele makstud raha tagasi

Järva Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tiit Reinberg / Järva Teataja

Kaardikeskus Nets Estonia on Swedbankile ja SEBle esitanud ekslikud andmed ülekannete kohta, mistõttu perioodil 15.–17. september tehtud maksete info võib olla ekslik ning klientide kontole on laekunud või sealt maha arvestatud ekslikud summad.

Probleem tekkis makseterminalide ja maksekeskuse vahelistest probleemidest; kaardikeskus Nets Estonia on edastanud pankadele vale faili, selgitas SEB pressiesindaja BNSile. "Kui on teada, et olete selle summa eest kaupa saanud, siis ei tasu vahendeid ära kasutada, kuna probleemide kõrvaldamisel tagastatakse raha kaupmehele, kellele need kuuluvad," lausus ta.

Pressiesindaja kinnitas, et klientidele, kes said teateid ekslikest tagasimaksetest mobiiltelefonile tellitud tasule teavitussüsteemi kaudu, hüvitatakse tehtud summad. Probleemsed on vähemalt 15. ja 17. septembril tehtud tehingud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles