Klient saab õiguse telefonimüügi kõnedest keelduda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Merit Männi
Copy
Artikli foto
Foto: Postimees.ee

Eesti suuremad telefonimüügiga tegelevad ettevõtted sõlmisid hea tava kokkuleppe, mille kohaselt peab iga telefonimüügiga tegelev ettevõte registreerima inimeste soove, kes ei soovi edaspidi saada pakkumisi telefoni teel.

Eesti otseturunduse liidu juhatuse liikme ja Müügimeistrite juhi Tarmo Lausi sõnul on otseturunduse heade tavade ning ausal kauplemisel põhinevate reeglite kokkuleppimine valdkonna maine tõstmiseks ülioluline. “Kutsun üles kõiki otseturundusega tegelevaid ettevõtteid Hea tava kokkuleppega liituma,” ütles Laus.

Hea tava kokkuleppe kohaselt saab klient igal ajal keelata telefonimüügi kõnede tegemise täielikult või osaliselt konkreetsete kaupade või teenuste osas.

Tagasi üles