Kallinenud kütus tõstab piletite hinda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Atko bussijuht Andres Kurema peab kallist kütust varasemast rohkem paaki laskma, sest lumine talv paneb suured bussid ka ahnemalt diislikütust neelama.
Atko bussijuht Andres Kurema peab kallist kütust varasemast rohkem paaki laskma, sest lumine talv paneb suured bussid ka ahnemalt diislikütust neelama. Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Rekordilised kütusehinnad tanklates sunnivad bussiettevõtteid piletihinda tõstma ja riigilt rohkem raha küsima, et ots otsaga kokku tulla.

ATKO Transi tegevdirektor Kalle Saviste selgitas, et bussifirmadel ongi kolm peamist kuluallikat: tööjõud, kütus ja masinad.


Selles oli Saviste kindel, et ettevõte teeb Järvamaa ühistranspordi keskusele taotluse saada raha varasemast rohkem, sest kütus on kallinenud prognoositust rohkem.
Saviste tunnistas, et lisaks kütusehinnale tühjendab bussiettevõtte rahakotti ka tänavune talv, mis oma lumerohkuse tõttu suurendab kütusekulu. «Nii suurt ülekulu kui detsembris pole meil kümne aasta jooksul olnud,» märkis ta.


Assotransi müügijuht Vjatšeslav Semjonov selgitas, et kui üks konkurent küsib Paidest pealinna sõidu eest juba kuus eurot, siis nende bussis maksab pilet veel 5,11 eurot.
Semjonov selgitas, et kuigi piletihinda tuleb tõsta, peab sellega olema ettevaatlik, sest sõitjad on hinnatundlikud ja konkurents tihe.

Märksõnad

Tagasi üles