Kainust soosiv kampaania läks käima

Silja Vilbu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Septembris ei joo kampaania
Septembris ei joo kampaania Foto: Tervise arengu instituut

Eile käivitus Tervise Arengu Instituudi (TAI) kampaania „Septembris ei joo“, mis kutsub inimesi septembrikuus alkoholi tarvitamisest loobuma, et proovida alkoholivaba elu.

Armastatud artistide Karl-Erik Taukari ja Kristel Aaslaidi üleskutse peale on kampaaniaga liitunud juba tuhandeid inimesi, liituda võib ka jätkuvalt kogu septembri jooksul. Kaasa lööma ja sellest sotsiaalmeedias teada andma on oodatud ka need inimesed, kes üldse alkoholi ei tarbi.

Eesti Konjunktuuriinstituudi andmete põhjal tarvitab alkoholi 83% täiskasvanud eestimaalastest. Paljud inimesed, kes arvavad, et tarvitavad alkoholi mõistlikes kogustes, ei ole pidanud arvestust, palju nad joovad ning alkoholivaba elu kogemus neil tegelikult puudub. TAI soovitabki omal nahal järele proovida, milline on enesetunne siis, kui ajule depressandina toimivat alkoholi mõnda aega üldse ei tarvita.

„Septembris ei joo“ võitjateks oktoobris on iga alkoholitarvitaja maks, uni, suhted nendega, kes meid armastavad, tööandjad ja tõenäoliselt ka rahakott.

Kampaaniaga „Septembris ei joo“ saab liituda kodulehel www.alkoinfo.ee ja Facebookis lehel. Teate sellest, et september on nende jaoks alkovaba kuu, on Facebookis edastanud näiteks Jevgeni Ossinovski, Ott Lepland, Liis Lemsalu, Tanja Mihhailova, Karin Rask, Indrek Zelinski, Maiu Müürsepp, ajalehe Keskus toimetus ja Juku-Kalle Raid, Artjom Savitski, reklaamiagentuur Zavod ja paljud teised. Liitunud leiab üles hashtag'i #septembriseijoo kasutades.

Kampaaniat „Septembris ei joo“ rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest programmi „Kainem ja tervem Eesti“ raames.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles