Invaru soovitab abivajajatel vajalikud käigud planeerida enne Paide esinduse remonti

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ratastool.
Ratastool. Foto: Mailiis Ollino

Invaru Paide esindus läheb uue ilme saamiseks remonti ja abivahendikeskus paneb inimestele südamele, et Järvamaa piirkonna abivajajad planeeriksid oma vajalikud käigud esindusse enne või peale remonti.  

 

Abivahendikeskuse Invaru klienditeeninduse valdkonna juht Kadri Tiido soovitab abivajajatel ebamugavuste vältimiseks vajalikud ostud teha enne 19. veebruari, kui algab esinduse remont.  "Abivahendite vajaduse sel perioodil võiksid kindlasti ennetavalt üle vaadata erinevate hooldus- ja pidamatustoodete kasutajad. Nii ei taba inimesi esinduse remondis oleku ajal ootamatult üllatus, et vajalikud abivahendid on kodust otsa saanud," rõhutas Tiido. 

Paides Vee tänaval asuvat esindust külastab igakuiselt kuni 500 abivajajat ning Kadri Tiido sõnul pöördutakse ligi 80% juhtudest just pidamatusega seotud abivahendite nagu mähkmete või nahahooldusvahendite soetamiseks. "Soovitame pidamatustoodete ostmisel kindlasti nõu pidada ka klienditeenindajaga, sest väga tihti tuleb ette, et näiteks täiskasvanute mähkmete ostmisel ei osata ise läbi mõelda, milline toode inimese vajadusega kõige paremini sobib. Paraku näeme, et paljud tunnevad info küsimisel piinlikkust, kuid meie abivahendikeskus just sellistel teemadel igapäevaselt nõu annabki ning pole vaja häbeneda. See on meie igapäevatöö ja meil on hea meel, kui saame õige vahendi soetamisel abiks olla," rääkis Tiido.

Ta lisas, et sobiva abivahendi leidmiseks tuleks klienditeenindajatelt abi küsida ka teiste toodete puhul. "Näiteks juhtub sageli ka Paides, et abivajaja pöördub meie poole ühe kindla abivahendi sooviga - nõustamise ja proovimise käigus selgub aga, et tegelikult sobib talle paremini hoopis mõni muu vahend või on vaja lausa mitut erinevat abivahendit kombineerida," rõhutas Kadri Tiido nõu küsimise olulisust.

See on meie igapäevatöö ja meil on hea meel, kui saame õige vahendi soetamisel abiks olla.

Veel paneb Tiido abivajajatele südamele, et esindusse tulles peaks soodustingimustel abivahendite üürimiseks või ostmiseks kaasas olema kõik vajalikud dokumendid - isikut tõendav dokument, isikliku abivahendi kaart, arstitõend ja puude või töövõime otsus selle olemasolul.

Invaru Paide esindus on remondis alates 19. veebruarist ja avab uuenenud esinduse uksed taas 26. veebruaril. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles