Järvamaa kogub sotsiaalmeedias tuntust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Dmitri Kotjuh

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Puhka Eestis Facebooki lehel on 5. kuni 11. märtsini Järvamaale pühendatud erinädal.

Oma turismitooteid  tutvustab Järva maakond nädala jooksul 312  tuhandele jälgijale, mis teeb Puhka Eestis Facebooki lehe väga suure auditooriumiga turunduskanaliks sotsiaalmeedias.

Järvamaa turismiinfokeskus räägib jälgijatele siinseid turismiuudiseid ja – lugusid, kutsub osalema sündmustel. Esmaspäeval räägitakse Vargamäel 1. märtsil avatud näitusest „Igale ühele oma Tammsaare", kus näituse külastaja haaratakse kaasa  kõigi meeltega. Veel kutsutakse uurima ettevõtete ühispakette „Üks tee, mitu sõpra".

"Kindlasti on Facebookile kohane jaga ja võida mäng. Lisame seitsmesse päeva elamusi pakkuvaid turismitooteid Järvamaast. Viimaks kutsume vaatajaid osalema nädala lõpus Valgehobusemäe Talvefestivalil ja Eesti Muusika-ja Teatriakadeemia lavatudengite diplomilavastuse esietendusel „Richard3" Paide Muusika- ja Teatrimajas. Naistepäeval ei puudu üks romantiline tervitus, täpsustas Järvamaa turismiinfokeskuse infokonsultant Piret Sihver.

Ta avaldas ühtlasi ka lootust, et nädala jooksul ühineb selle fännilehega palju järvakaid, et teada saada, millised on kodumaakonna pakkumised ja kuhu võiks minna oma külalistega kevadel ja suvel. "Kui siit saab keegi kaugemalt mõtte Järvamaale kohale tulla, oleme väga rõõmsad. Järvamaa on külalislahke maakond," sõnas ta.

Tagasi üles