Pruunide hiiresabadega tüdruk lisab sinise, vibalik poiss muusika, roosa kampsuniga tüdruk rõõmu, tema naaber ksülofoni ja nii edasi, kuni kõik on midagi patta puistanud.
Pada on kujundlik väljend sellele kergelt lopergusele ringile, milles algklassilapsed on viimase veerandtunni kolme djembe, ksülofoni ja viiuli saatel liikunud.
Nad on õppinud, et djembe ja ksülofoni kõla on ilusam, kui lüüa neid nii, nagu kõrvetaks see näppe. Kõik saavad proovida, mitu-mitu korda. Kel parasjagu pilli pole, lööb rütmis plaksu jalgadel.
«Täna õpime märkama oma emotsioone,» tutvustab Anu Tähemaa.
Maitseaine on aga emotsioon või teadmine, mille nad endaga tunnist kaasa võtavad. «Kes on öelnud, võib minna,» ütleb Anu Tähemaa, kelle juhendatav loovustund on lõppemas.
Laste näol on nii rõõmu vahetunnist kui ka pettumust, et juba sai läbi. Aga nad teavad, et nad kohtuvad uuesti ja siis saab jälle ühises ringis istuda. Nagu ka Järva-Jaani, Roosna-Alliku ja Laupa kooli lapsed, kes osalevad ühisprojektis, mille eestvedaja on Albu kooli huvijuht Tiia Mänd.
Alates 2000. aastast loovustunde andnud Anu Tähemaa ütleb, et see on tal esimese kord, kus annab loovustunde neljas eri koolis. Albus on kaasatud suisa terve kool.
Sadakond õpilast on siiski jagunenud kolme tunni vahel. Iga grupiga kohtub Tähemaa kümnel korral märtsi ja aprilli jooksul ning mõnel pool löövad tundides kaasa (loe: rullivad end põrandal) ka õpetajad, isegi koolidirektor.