Tähemaa kinnitusel on laste loovusega kõik hästi, kuid tunnid aitavad kaasa iseenda (taas)leidmisele, õpetavad iseennast kuulama ja endaga sõber olla.
Mõnikord on see intensiivse koolipäeva kestel väga raske, eriti kui kõik käib mööda tuttavaid radu. «Täna õpime märkama oma emotsioone,» tutvustab Tähemaa tunni alguses natuke suurematele, kes on valinud endale ruumis sobiva koha ja poosi, milles on mugav olla.
Mängulisel ja rutiini lõhkuval moel õpetab Tähemaa neid veidi hiljem rutiini lõhkuma, julgema erineda. «Kas märkasite, kui paljud neist kasutasid liikumiseks erinevaid kõrgusi näiteks hüppeid ja kükke?» küsib ta poistelt.
Poisid näitavad käega õpetaja Kaja Kraavi peale. Albu muusikaõpetaja Kaja Kraav lausub, et püüab iga nädal vähemalt ühes tunnis osaleda, sest lisaks talle kui õpetajale annab see palju juurde talle kui inimesele. «Õpetajana olen võtnud ka oma tundides mõne nipi kasutusele, aga tunnis pean end korrale kutsuma ja meelde tuletama, et praegu pole mina õpetaja,» lausub ta.
Tähemaa usub, et iga laps on andekas, musikaalne, võimeline liikuma ja end loojana väljendama. Tema mängulise meetodiga loovustunnid üle Eesti on tema kingitus saja-aastasele vabariigile.
Omamoodi kingituse teevad kõik projektis osalejad, sest tsükkel lõpeb ühislavastusega, kus on nii sõnarütmi, liikumist, rahvalaulu, fantaasiamänge, pillimängu, aga mis põhiline – tegevuste käigus on õpitud üksteist märkama ning suhtlema märkamise keeles, õpitud kuulmise asemel kuulama, olema enesekindlamad ja julgema abistama.