Teavituskampaania julgustab lapsi rääkima

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare
  • Nõustamist pakkuv lasteabitelefon 116111 töötab ööpäevaringselt

FOTO: Internet

Käesoleval nädalal alanud lasteabitelefoni 116111 teavituskampaania „Aga mina hoolin ja märkan“, soovitakse julgustada lapsi ja noori hoolimisest ja märkamisest rääkima, seda väljendama ja tähele panema nii iseenda, lähedaste kui ümbritseva suhtes.

„Hoolimine algab väikestest asjadest ja on tegelikult kergesti teostatav. Väikesed asjad nagu hommikune sõbralik „tere“, heatahtlik tunnustus kaaslasele, südamlik kallistus sõbrale või lihtne küsimus „kuidas läheb?“ aitavad näidata huvi ja hoolivust, üksteisega arvestamist,“ rääkis sotsiaalkindlustusameti lastekaitse telefoniteenuste juht Mari-Liis Mänd.

Ta lisas, et igaüks soovib end tunda olulise ja väärtuslikuna, tähtis on seda üksteisega jagada aga ka märgata, kui asjad ei tundu päris hästi olevat, nendest rääkida ja vajadusel abi küsida. „Kahjuks näeme me lasteabitelefoni töös päris palju seda, et lapsed ja noored väljendavad enda üksindust, tunnet, et neist ei hoolita, või muret sõbra pärast, kes ei julge ise abi küsida. Soovime oma kampaaniaga julgustada lapsi ja noori hoolimist väljendama, märkama ning vajadusel abi küsima, milleks ühe võimalusena saab olla lasteabitelefon,“ rääkis Mänd.

Tagasi üles