Eesti Energia kliendirivi ulatus kontorist tänavale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: jt
Copy
Artikli foto
Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Neljapäeva lõunaajal seisis 20 Eesti Energia Paide teeninduspunkti klienti jutulepääsuks trepist alla looklevas järjekorras. Juunis oli teeninduspunkt lahti kaks päeva nädalas, aga juulis on see hoopiski suletud.

Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann selgitas, et suvine tööaegade lühenemine on tingitud infosüsteemi vahetusest ja  harilikud vastuvõtuajad taastuvad uue süsteemiga harjudes.

Ta lisas, et palub vabandust inimestelt, kellele töökorraldus on ebamugavusi põhjustanud.
Bachmann märkis, et suvel on kasvanud pöördumiste hulk interneti ning kliendi- ja rikketelefoni teel, seega on töötajad suunatud kõnedele ja e-kirjadele vastamiseks.
 

Tagasi üles