/nginx/o/2011/07/01/650528t1he546.jpg)
Neljapäeva lõunaajal seisis 20 Eesti Energia Paide teeninduspunkti klienti jutulepääsuks trepist alla looklevas järjekorras. Juunis oli teeninduspunkt lahti kaks päeva nädalas, aga juulis on see hoopiski suletud.
Neljapäeva lõunaajal seisis 20 Eesti Energia Paide teeninduspunkti klienti jutulepääsuks trepist alla looklevas järjekorras. Juunis oli teeninduspunkt lahti kaks päeva nädalas, aga juulis on see hoopiski suletud.
Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann selgitas, et suvine tööaegade lühenemine on tingitud infosüsteemi vahetusest ja harilikud vastuvõtuajad taastuvad uue süsteemiga harjudes.
Ta lisas, et palub vabandust inimestelt, kellele töökorraldus on ebamugavusi põhjustanud.
Bachmann märkis, et suvel on kasvanud pöördumiste hulk interneti ning kliendi- ja rikketelefoni teel, seega on töötajad suunatud kõnedele ja e-kirjadele vastamiseks.