Reklaamiseadus keelab muuhulgas sellised reklaamid, mis tuginevad inimeste ebausul ja kasutavad ära reklaami sihtgrupi vanusest tulenevat kergeusklikkust ning mis esitavad valeteavet. Samuti ei tohi reklaamid jätta muljet, et esitataval teabel on teaduslik alus, kui see tegelikult puudub. Seetõttu otsivad turundajad pidevalt uusi võimalusi sõnastada oma pakkumine viisil, mis jätaks mulje selle kasulikust toimest. Seaduste järgi on keelatud tõele mittevastavad väited, et kaup või teenus ravib, leevendab või tõkestab haigusi, talitlushäireid või väärarendeid. Levinumad eksitavad väited on „põletikuvastane“, „tervendav“, „raviv“, „leevendav“ või „raviomadustega“.
Viiteid ravitoimele võib kasutada vaid ravimitel, sest need on meditsiinilist toimet kirjeldavad ning nende mõju on teaduslikult tõestatud. Selliste väidete kasutamine tavatoodetel on tarbijate eksitamine ning ebaaus kauplemisvõte. Keelu põhjuseks on asjaolu, et kui heausklik tarbija jääb põhjendamatult lootma toote ravivale või muule omadusele ning seetõttu jätta õigeaegselt arsti poole pöördumata.
Peale selle võib olla probleeme toote tellimusest taganemisega ja makstud raha tagasi saamisega. Juhul, kui toote müüja on registreeritud väljaspool Euroopa liitu, siis ei ole tarbijakaitseametil ega Euroopa liidu tarbija nõustamiskeskusel kahjuks võimalik tarbijaid aidata. Samuti on küsitav ettevõtte kohta esitatud andmete õigsuses.
Sageli on segadust ka tarbija õigustega. Näiteks liigesekreemi müüja väidab oma veebilehel, et kohaldatakse Euroopa ja Eesti seadusandlust, eriti mis puudutab e-kaubandust, kaugmüüki ja tarbijakaitset puuduvaid õigusakte, ent vaidlused siiski lahendatakse firma asukohamaa kohtus. Eesti ega Euroopa järelevalveasutused ei saa teha järelevalvet kolmandasse riiki registreeritud ettevõtte üle. Vaidluse korral peaks tarbija ettevõtjaga vaidlema Ameerika Ühendriikide kohtus, mis ilmselt mõnikümmend eurot maksva kreemi pärast mõttekas ei ole.