Kütuse hind toob reisijatele halbu uudiseid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiit Reinberg
Copy
Kui diislikütus odavamaks ei lähe, siis on võimalus, et Paide-Türi bussi konduktor Helle Rasmussen peab hakkama klientide käest pileti eest senisest rohkem raha küsima.
Kui diislikütus odavamaks ei lähe, siis on võimalus, et Paide-Türi bussi konduktor Helle Rasmussen peab hakkama klientide käest pileti eest senisest rohkem raha küsima. Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Täpselt kaks kuud tagasi tunnistas Järvamaa ühistranspordi keskuse tegevdirektor Harri Lepamets Järva Teatajale, et kui diislikütuse hind peaks kerkima 1,31 või 1,32 euroni, tähendab see ettevõttele kriitilist piiri.
Eile maksis Mäos Statoili tanklas diisliliiter 1,375 eurot (21,51 krooni).

Lepamets reageeris sellele lausega «Vastik, vastik, vastik!». Tema selgitusel peaks kuu lõpuks selguma, kui palju riik järgmisel aastal ühistransporti toetab, kuid arvatavasti sama paljuga kui tänavu. «Aasta algusega võrreldes on kulud meie sektoris suurenenud 7,2 protsenti,» märkis ta.


Lepamets mõistab, miks vedajad küsivad rohkem raha: diislikütus on neil üks peamisi kulusid ja kütuse nii suurt kallinemist ei osanud keegi ette näha.
Kui riik toetust ei suurenda, on Lepametsa ütlust mööda võimalik raha juurde saada piletihindu tõstes või vaadata jälle liinivõrk kriitilise pilguga üle.
 

Märksõnad

Tagasi üles