/nginx/o/2011/11/16/838590t1h473c.jpg)
Täpselt kaks kuud tagasi tunnistas Järvamaa ühistranspordi keskuse tegevdirektor Harri Lepamets Järva Teatajale, et kui diislikütuse hind peaks kerkima 1,31 või 1,32 euroni, tähendab see ettevõttele kriitilist piiri.
Eile maksis Mäos Statoili tanklas diisliliiter 1,375 eurot (21,51 krooni).
Lepamets reageeris sellele lausega «Vastik, vastik, vastik!». Tema selgitusel peaks kuu lõpuks selguma, kui palju riik järgmisel aastal ühistransporti toetab, kuid arvatavasti sama paljuga kui tänavu. «Aasta algusega võrreldes on kulud meie sektoris suurenenud 7,2 protsenti,» märkis ta.
Lepamets mõistab, miks vedajad küsivad rohkem raha: diislikütus on neil üks peamisi kulusid ja kütuse nii suurt kallinemist ei osanud keegi ette näha.
Kui riik toetust ei suurenda, on Lepametsa ütlust mööda võimalik raha juurde saada piletihindu tõstes või vaadata jälle liinivõrk kriitilise pilguga üle.