Täna alustas Elron üleminekut uuele piletimüügisüsteemile, mis muudab piletite ostmise senisest mugavamaks.
Rongid lähevad üle uuele piletimüügisüsteemile
Üleminek uuele süsteemile toimub kuu aja jooksul ja etapiviisiliselt: esimesena võetakse kasutusele uus veebimüügikeskkond, seejärel klienditeenindajate käsimüügiterminalid ning viimase etapina käivituvad rongides piletimasinad.
Süsteem võimaldab Elronil pakkuda tulevikus suuremat valikut pileteid, näiteks kümne korra pileteid või ka veebimüügipileteid, mis ei ole seotud konkreetse kellaaja ega väljumise, vaid üksnes sõidu kuupäeva ning lähte- ja sihtkohaga.
Uus veebikeskkond võimaldab reisijatele anda ka senisest rohkem selgitavat infot, mis on eriti vajalik remonttöödega seotud muudatuste puhul, ning seda mitmes keeles.
Lisaks lihtsustub pikemate reiside planeerimine – sõiduplaaniotsing hakkab selgelt eristatult kuvama nii otsereise kui ka ümberistumisega sõiduvõimalusi.
Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo lisas, et erinevalt praegusest töötab uus süsteem reaalajas, mis tähendab näiteks seda, et kui praegu ei pruugi vahetult enne rongile tulemist sõidukaardile laetud raha kohe Elroni sõidukaardil ega klienditeenindaja terminalis tuvastatav olla, siis uue süsteemiga on need andmed kohe ka klienditeenindaja terminalis nähtavad.
Ta lisas, et uue online-piletimüügisüsteemi eeliseks on, et piletite eelmüügi saab sulgeda senisest hiljem – alates 5. detsembrist saab eelmüügist pileteid osta kuni 30 minutit enne reisi väljumist algjaamast, tulevikus aga veelgi hiljem.
Eeldatavalt 2019. aasta esimeses pooles toob uus süsteem endaga kaasa ka kauaoodatud võimaluse tasuda elektrirongides pangakaardiga ning piletimasinad hakkavad aktsepteerima ka viipemaksega pangakaarte.
Uued klienditeenindajate käsimüügiterminalid võetakse kasutusele alates kolmapäevast, 5. detsembrist.