Järelevalve käigus pöörati tähelepanu tootja ja/või radade paigaldaja antud teabele nii kodulehel kui ka pargis enne teenuse tarbimist, sealhulgas lepingule. Ametid hindasid pargi olukorda: kas riskihinnang on koostatud ja arborist või dendroloog hinnanud puude seisu. Tähelepanu all oli ka töötajate ettevalmistus: nende koolitamine ja valmisolek õnnetuseks või päästmist vajavaks olukorraks, isikukaitsevahendite kasutus ja hooldus.
Kontrolli käigus selgus, et mitme ettevõtte kodulehel antav teave pole kooskõlas kohapeal või lepingus antud teabega. Näiteks anti erinevat infot piirangute kohta raja kasutusel. Neljal juhul välistas teenuse osutaja vastutuse teenuse ohutuse eest. Tasub teada, et isegi kui seikleja sellisele lepingule alla kirjutab, on säte tühine, sest teenuse osutaja peab tagama ohutu teenuse juhul, kui klient täidab kõiki reegleid ja instruktori korraldusi.
Ametid leidsid lepingus sätteid, mida raja kasutajal ei ole võimalik kuidagi tavapärase hoolsuse ja pargi kasutuse reeglite või korra järgi täita. Näiteks lepingu järgi peab inimene eelnevalt veenduma, et valitud rada vastab tema füüsilistele võimetele ja oskustele. Tegelikult selguvad asjaolud alles raja kasutuse käigus.
Ametid leidsid lepingus sätteid, mida raja kasutajal ei ole võimalik kuidagi tavapärase hoolsuse ja pargi kasutuse reeglite või korra järgi täita.
Dokumentidega tutvumisel pöörati tähelepanu koostatud riskihinnangutele ja nende järgimisele. Riskihinnang annab ettevõtjale ülevaate põhilistest ohukohtadest ning võimaluse rakendada kaalutletud meetmeid ohtude maandamiseks. Üheksast kontrollitud pargist oli riskihindamine koostatud vaid kahel. Veel viis seiklusparkion teinud riskihindamist ja kahel on see koostamisel. Selgus ka, et kahel seikluspargil puudus kasutusluba.