Eesti televaatajad veetsid 2018. aastal kommertskanalitest enim aega Kanal 2 vaadates. Vaatajate püsivat usaldust Kanal 2 vastu kinnitab fakt, et TNS EMORi tehtud teleauditooriumi mõõdikuuringu järgi veedeti 11,25 protsenti kogu telerivaatamise ajast just Kanal 2 seltsis.
Kanal 2 oli eelmisel aastal vaadatuim kommertskanal
Kanal 2 produktsioonijuht Mari-Liis Veskus andis teada, et Eesti televaataja võttis ühtemoodi hästi vastu nii vanad lemmikud kui ka uued tulijad. Sügisel oma 25 aasta juubelit tähistanud Eesti vanim eratelekanal Kanal 2 tõi juubelihooajal ekraanile rekordarvu uusi saateid, pakkudes televaatajatele nii puhast meelelahutust kui ka mõtlemapanevaid reportaaže Eesti elust selle ilus ja valus. Endiselt naelutasid vaataja teleri ette kodumaised menusarjad „Naabriplika“ ja „Pilvede all“, mis jõudis eelmisel aastal juba 250. episoodini.
Veskus ütles, et kvaliteetse meelelahutuse kõrval jätkas Kanal 2 ka möödunud aastal ühiskondlikult tundlike teemade kajastamist saadetega „Kodutunne“ ja „Roaldi nädal“. Vaatajate armastust kinnitas ka Eesti Meelelahutusauhindadel jagatud aasta meessaatejuhi tiitel reportaažide sarja „Roaldi nädal“ saatejuhile Roald Johannsonile.
Augustis andis Kanal 2 hommikuprogramm „Hommik!“ programmile uue ja värske hingamise ning saavutas juba esimestel nädalatel televaatajate seas suure populaarsuse, tuues igal argihommikul suurema osa televaatajatest just Kanal 2 lainele.
Ka uut aastat alustab Kanal 2 uue hooga, kui juba 28. jaanuaril stardib otsesaade „Õhtu!“, mida juhivad „Hommiku!“ programmist vaatajate südamed võitnud Robert Rool, Piret Laos ja Jüri Butšakov.
Veskus sõnas, et Kanal 2 kevadprogramm tuleb samuti mitmekülgne ja värviline, kui juba märtsis naasevad ekraanile uute hooaegadega televaatajate lemmikud, nagu „Naabriplika“, „Kodutunne“, „Tuuli aasta…“, „Pilvede all“.
"Julged katsetused uute saadete ja formaatide eetrisse toomiseks jätkuvad. Kanal 2 eesmärk on pakkuda vaatajatele alati midagi värsket ja positiivselt üllatavat," ütles Veskus.