Kuidas olla hinnatud tööandja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
PARE Järvamaa klubi üks varasematest loengutest
PARE Järvamaa klubi üks varasematest loengutest Foto: Silvi Lukjanov

24. jaanuaril korraldab Eesti personalijuhtimise Järvamaa ühing klubi, kus peateemaks on tööandja bränding ehk kuidas olla tänapäeval tööturul silmapaistev tööandja.

Eesti personalijuhtimise ühingu (PARE) Järvamaa saadik Vivika Barnabas selgitas, et Järvamaal korraldatava klubi teema haakub suvel Arvamusfestivalil korraldatud arutelu „Töötaja leidmine ei ole keemiline valem" teemapüstitusega. Seal võeti arutada probleem, millega ollakse hädas enamikes Eesti maakondades ehk siis ettevõtjate raskused tööjõupuudusega, eelkõige on ametialaselt pädeva tööjõu puudusega.

Barnabas nentis, et ühe lahendusena jäi arvamusfestivali arutelus kõlama personaliotsingu ettevõtte  PersonaliDisain OÜ tegevjuhi ja konsultandi Hanna Jõgi mõte, et tänases tööturuolukorras ei vali enam tööandja töötajat vaid üha enam valivad töötajad tööandja. «See omakorda loob vajaduse teadlikult panustada tööandja brändingusse, sest edu saadab just neid ettevõtteid, kes on teadlikult üles ehitanud ettevõtte ärilistest ja värbamiseesmärkidest lähtuva tööandjabrändingu,» lausus ta.

24. jaanuaril toimubki Paide riigimajas PARE Järvamaa klubi, kus arutletakse just sellel aktuaalsel ja väljakutseid esitaval teemal - tööandja bränding.

Teemad ja küsimused, millel räägitakse:

*Tööandja bränding on vajalik, kuid kuidas see juhile maha müüa?

*Kasud organisatsioonile tööandja brändingust ja miks on sellega tegelemine organisatsioonile eluliselt oluline?

*Mida tähendab sisemine ja välimine tööandja bränding?

*Kuidas muuta oma töötajad tööandja saadikuks?

*Kuidas alustada tööandja brändinguga?

*Mis on töötaja teekond ja milleks on vajalik persoona?

*Praktiline ülesanne tööandja brändingu rakendamisel. Praktilised juhised ja soovitused, kuidas tööandja brändinguga oma ettevõttes algust teha ja/või edasi arendada.

Klubis esineb ja jagab oma kogemusi Kersti Vannas (tööandja brändingu agentuurist Instar). 

Barnabas soovitas huvilistel enda osalusest kuni 23. jaanuarini teada anda ning lisas, et õpetlik üritus on kõigile tasuta.

Mis on PARE?

PARE on Eesti personalijuhtimise ühing, kuhu oodatakse kõiki personalivaldkonnas tegutsevaid spetsialiste ning juhtimistemaatikast huvitatud inimesi.

PARE loodi 1992. aastal, et ühendada valdkonna professionaale ning vahendada personalijuhtimise parimaid praktikaid. PAREs on üle 350 liikme (kokku juriidilist ja eraisikust liikmeid). PARE võrgustikus on üle 2000 personalitööga seotud inimese.

PARE klubid on ideaalne koht, kust saada inspiratsiooni, uusi teadmisi ning võimalust erinevaid probleeme kolleegidega arutada, nõu küsida ja nõu anda. Klubid on hariva ja kontakte loova-hoidva suunitlusega.  

Igas klubis keskendutakse aktuaalsele personalijuhtimise temaatikale, tehakse tutvust organisatsiooni arendusprojekti või lahendamist vajava probleemiga, saadakse ülevaade väärtuslikest uuringutest vms. Klubide lahutamatuks osaks on sisuline diskussioon kolleegidega.

Tagasi üles