SirLoin testib sakslaste maitsemeelt

  • Eesti tooted KaDeWe nädalatele valis kaubamaja ise
  • Eesti väljapanek asub ca 40m2 suurusel pinnal ning kestab kaks nädalat

SirLoin OÜ tegevjuht Lauri Bobrovski. Pilt on illustratiivne.

FOTO: Marianne Loorents/Virumaa Teataja

11. – 23. veebruarini on Berliinis KaDeWe kaubamajas Eesti toidu nädalad, kus tutvustatakse eestimaist toitu ja toidutootjaid.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

„Saksamaa on Eesti toidusektorile väga oluline sihtriik ning oleme juba aastaid Grüne Woche messil sakslastele Eesti toitu tutvustanud. Nüüd on meile antud erakordne võimalus korraldada eraldi Eesti toidu väljapanek ka mainekas Berliini kaubamajas KaDeWe,“ ütles maaeluminister Tarmo Tamm.

KaDeWes oma toodangu tutvustamine annab Tamme sõnul Eesti toidutootjatele võimaluse jõuda ka KaDeWe kaubamaja riiulile ja leida Saksa turult võimalikke koostööpartnereid.

Tagasi üles