Noored sõidumehed näitasid Otepääl kiiret minekut

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Toomas (vasakul) ja Kevin Kärp
Toomas (vasakul) ja Kevin Kärp Foto: Erakogu

Laupäeval sõideti Otepää valla teedel rahvasprinti. Nimelt S.M.A. Racingu korraldusel peeti A1M Motorsport Otepää rahvasprint, kus kümnes masinaklassis osales ühtekokku 84 autosportlast.

Võidu sai iga osaleja sõita kokku 16,2 kilomeetril, ehk läbida kolmel korral kahte kiiruslõiku, mille pikkus vastavalt 3,3 km ja 2,1 km.

"Sulailm oli tingimused teinud keeruliseks ja võistlus kujunes väga põnevaks. Raja ääres oli harjumatult kõrged lumevallid, mille otsa võistlejad aegajalt oma autosid parkisid," märkis võistluse juht Marko Koosa portaalile rally.ee.

Koosa lisas, et puhta ja veatu sõiduga oli võimalik saavutada väga hea tulemus.

Võidu sai iga osaleja sõita kokku 16,2 kilomeetril, ehk läbida kolmel korral kahte kiiruslõiku, mille pikkus vastavalt 3,3 km ja 2,1 km.

Väljas olid ka järvakad ja seda valdavalt BTR Racing Teami koosseisus. Koguni pooled klubi sõitjatest suutsid võistluse lõpetada poodiumil. Eriti tublid olid anoored sõitjad, kes hõivasid poodiumi kõige kõrgema astme nii J16 (Tony Schwarzstein/Mehis Kiiver) kui ka J18 (Kevin Kärp) võistlusklassis.

4WD klassis olid teised Andri Sirp/Jarmo Liivak ja kolmas Toomas Kärp.

Toomas Kärp tunnistas, et kuna rajad on Otepää rahvasprindil alati suhteliselt kitsad olnud ja seekord oli ka segav ilmafaktor, siis võttis temagi ette vigadeta kindlalt lõpuni sõitmise taktika. „Kahjuks või õnneks sain oma karistused kohe esimese vooru esimeses sõidus, kui unustasin peale ühte trampliini ja kurvi taga oleva tünnidega tehtud põike, kuhu ma 95km/h kiiruselt enam pidama ei saanud ja ühele neist tünnidest otsa olin sunnitud sõitma. Seega oli vaja tagurdada ja 1km edasi ei suutnud veel ühte kurvi õige raadiusega läbida, kus tuli veel üks tagurdamine. Edasi sõitsin ülejäänud viis katset mitte kõige kiiremini, aga siiski vigadeta,“ kirjeldas ta. „Järgnevatel katsel olid konkurendid samuti vallis kinni. Peale võistlust tulemusi oodates sai juturingis taaskord kinnitust tarkus, et rallit võita ei pea kiiruskatseid võitma. Audi S1ga 4WD klassis võitnud Raoul Renser ei võitnud ühtegi katset ja esikolmik oli lõpuks 4 sekundi sees, mina kaotasin teiseks tulnud Andri Sirbile lõpuks vaid 0,5 sekundit. "

A1M Motorsport Otepää rahvasprint kuulus avaetapina Eesti Autospordi Liidu karikavõistluste arvestusse, A1M Motorspordi karikavõistluste arvestusse ning M&L Liiga karikasarja arvestusse.

Karikavõistlused koosnevad kolmest etapist. (JT)

Märksõnad

Tagasi üles