Saada vihje

Maxima muudab kliendikaardi tähtajatuks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Maxima kliendikaart.
Maxima kliendikaart. Foto: Konstantin Sednev / Postimees

Jaekett Maxima muudab kliendilojaalsusprogrammi Aitäh kaartide kehtivusaja seniselt viielt aastalt tähtajatuks. Järgmise sammuna on plaanis tuua Eesti ühe suurima lojaalsusprogrammi klientideni ka digitaalne kliendikaart.

Maxima Eesti kommertsdirektor Kristina Mustonen ütles, et Aitäh kaardi muutmisega tähtajatuks soovib ettevõte vähendada klientide tarbetut ajakulu kaardi vahetamisel ning samas on muudatuse taga ka keskkonnasäästualased kaalutlused. «Kuna meie lojaalsusprogrammiga on liitunud ligi 700 000 inimes, siis kaob vajadus sadade tuhandete uute kaartide väljastamiseks,” lausus ta.

Praegu väljastatud kliendikaartidele on aegumistähtajana kantud tänavu 31. mai, kuid Mustoneni sõnul saavad kõik kliendid oma kaarti kasutada ja ostuboonuseid koguda ka edaspidi.

Mustonen märkis, et suured muudatused saavad alguse ikka väikestest sammudest. Nii on Maxima grupil järgmise sammuna kavas viia kliendilojaalsusprogramm digitaalsele platvormile, misläbi väheneb tulevikus vajadus plastkaartide kasutamise ja väljastamise järele veelgi.

Maxima lojaalsusprogrammiga liitunud kliendid koguvad boonusraha igalt oma ostult, välja arvatud alkoholi- ja tubakatoodetelt. Aastas kogutavate boonuste kogusumma on üle nelja miljoni euro, kliendid saavad kogutud boonuste arvelt tasuda 99 protsendi ulatuses ostu maksumusest.

Tagasi üles