EALi Eesti 4 × 4 offroad'i karikavõistlused kujutavad endast maastikuautodele orienteerumissarja. Tänavu on võistlusi kuus ja arvesse läheb viie parema tulemus. Kolm mõõduvõttu on juba sõidetud.
Parimana oli Trestip teisel osavõistusel Lehtse naistepäevasõidul oma masinaklassi 18 auto seas üheksas.
Rõhutagem üle, Trestip ei vaja maastikul võimekat autot, sest teekond töökohast koduni oleks läbimatu. Tema tarbesõiduk on tavaline Mazda.
Kõik maastikuautode ja raskete radadega seonduv on puhas hobi. Võistlusauto on võistlusauto ja sellega niisama ei sõideta. Rehve niisama ei kulutata. Kõrvu liigse müraga ei koormata.
Trestip ütles, et autod ja tehnika on talle meeldinud plikapõlvest peale. See oli tema valik nukkudega mängimise asemel.
Kuidagi lihtsalt juhtus nii, et tõsisemal kujul jõudis autondus tema ellu alles Järvamaale kolides. Praegu ei kujuta Merle ette elu maastikuautode, nende ja enda rasketel radadel proovile panekuta.
Eelmine suurem hobi – hobustega takistussõit – on jäänud täiesti tagaplaanile. Ega talviti jääradadelgi teda enam suurt kohta.
2017. aastal tegi Trestip endale C-kategooria juhiloa, et roolida kunagi oma võistlusmasinat treileriga võistluspaika. Praegu sõidab ta ise Toyotaga kohale.
Katkine auto pole enam katki
Nagu juba öeldud, on sellistel võistlustel tavaline, et tehnika annab järele. Trestip teab rääkida vedrudest, mis tahavad autost eralduda. Murekohad on seotud ka amortide ja pidurisüsteemiga.
Mõlki läinud plekist või mõnest purunenud klaasist me jututeemat ei tee. See on liiga tühine. «Võistlustel on nii, et mida laiemad on mu teadmised ja mida oskuslikum olen autot parandama, seda parem. Mida vähem aega rajal remondiks kulub, seda parem,» selgitas ta. «Praegu ongi mul õppimisaeg. Kui enam ei oska, siis aitavad sõbrad või need, kes oskavad.»